Treg lagring av kunnskapsartikler i TOPdesk og nye lenker er utilgjengelig / Slow storage of knowledge articles in TOPdesk and new links unavailable

Hva skjer?

Ved opprettelse av nye kunnskapsartikler/brukerveiledninger i TOPdesk, eller ved endring av eksisterende veiledninger, tar det lang tid å få lagret disse. De nye/endrede veiledningene vises deretter ikke på IT-brukerstøttes nettsider.

Hva betyr det for meg?

Lenker til de nye eller endrede brukerveiledningene vil ikke være tilgjengelig fra uit.no/IT-brukerstotte. De er imidlertid tilgjengelig i selvbetjeningsportalen i TOPdesk.

Leverandøren jobber med å rette feilen.

Hjelp eller veiledning?

Kontakt IT-brukerstøtte.

-------------------------------

What's going on?

When creating new knowledge articles/user guides in TOPdesk, or when modifying existing guides, it takes a long time to get these saved. The new/changed guides will then not be displayed on the IT support website.

What does this mean for me?

Links to the new or changed user guides will not be available from uit.no/IT-brukerstotte. However, they are available in the self-service portal in TOPdesk.

The system provider is working to correct the error.

Help or guidance?

Contact IT support.

Målgruppe: Studenter, Ansatte
Opprettet: 25.03.25 12:36
Sist oppdatert: 25.03.25 12:40
Målgruppe: Studenter, Ansatte
Opprettet: 25.03.25 12:36
Sist oppdatert: 25.03.25 12:40