Rollup
Rollups er en fleksibel måte å markedsføre på, da disse kan lett flyttes rundt for optimal plassering. De er også enkle å transportere.
Maler
Malene er satt opp i Adobe InDesign. Trenger du hjelp er det bare å ta kontakt med oss. 
Last ned rollupmal
Tips
Et klart budskap
Vår anbefaling er å ha et minimum av informasjon for at budskapet skal komme tydeligere frem. Derfor bør du unngå å ha for mye informasjon og for mange bilder. Du kan bruke andre virkemidler for å få frem resten av budskapet som skal formidles – som å ha en person på stedet, gi ut en flyer og ha med henvising til en nettside via qr-kode – hvor man enklere kan uttdype relevant informasjon.
Øverste halvdel
Det viktigste budskapet bør være i øyehøyde/øverste halvdel av rollupen. Ofte kan det være et bord forran som dekker til nederste del av rollupen. Informasjonen på nederste halvdel av en rollup risikerer da å ikke bli fanget opp av mottaker. Dette gjelder også QR-koder.
Hvor skal den stå?
Vurder plasseringen av rollupen i forhold til synlighet. Viktig informasjon bør være synlig på avstand.
Planlegg for gjenbruk
Hvis den skal brukes ved flere anledninger, velg et tidløst budskap som er relevant over tid.
Trenger du hjelp til oppsett
Bestill trykk
Har dere trykkeklare filer kan dere bruke trykkeriets bestillingsside (knappen under).
Pris er beskrevet på bestillingssiden.
Trykkeklar PDF
- Filen må ha 5 cm utfall i bunn
- Ha klart konteringsinformasjon:
- Prosjektnummer
- Kostnadsgodkjenner
- Avdelingsnummer / Koststed