No picture, placeholder image
No picture, placeholder image
Institutt for fysikk og teknologi kne000@post.uit.no Tromsø

Kjell Øystein Netland



  • Kjell Øystein Netland, Annfrid Sivertsen, Magne Olufsen :
    Innføring av studentaktive arbeidsformer i seminarundervisningen. Hvilken betydning har dette på læringsutbyttet og klassemiljøet?
    Nordic Journal of STEM Education 2018 FULLTEKST / ARKIV / DOI
  • Kjell Øystein Netland :
    Erfaringar med aktive læringsmetodar i eit fysikkemne
    2015
  • Kjell Øystein Netland :
    Lyntale WOLF (Webbasert Oppgave- og LøsningsForslagsdatabase)
    2015
  • Kjell Øystein Netland :
    Erfaringer med bruk av klikkere i fysikkemner
    2014
  • Kjell Øystein Netland :
    How is UiT using technology to improve teaching and learning today? Example from my physics teaching
    2014
  • Kjell Øystein Netland :
    To fluer i et smekk! – respons til foreleser og studenter både før og under forelesningen
    2014
  • Kjell Øystein Netland :
    Respons frå studenter – bruk av klikkere i fysikkforelesninger
    2014
  • Kjell Øystein Netland :
    To fluer i et smekk! – respons både før og under forelesningen.
    2014
  • Kjell Øystein Netland :
    Undervisningskvalitet i fysikkemne – faglærer sitt perspektiv
    2014
  • Kjell Øystein Netland, Yngve Birkelund, Hans-Georg Køller :
    Undervisning av globale klimaendringar
    UiT Norges arktiske universitet 2012

  • De 50 siste resultatene fra Cristin vises på siden. Se alle arbeider i Cristin her →