Kine Dorum,
Jørn Weines
:
Leveraging Teaching Inquiry into Student Learning to Inform Learning Design Decisions
2023
Kine Maridatter,
Jørn Weines
:
PLAYING AT LEARNING DESIGN
Kine Dørum,
Jelena Larsen
:
Individual Development and Collective Change: A Dynamic Approach to University Teacher Training
Association for the Advancement of Computing in Education (AACE) 2019
SAMMENDRAG /
ARKIV
Ragnhild Sandvoll,
Kine Dørum,
Mariann Solberg
:
Vitenskapelig ansattes refleksjoner om utvikling av egen undervisning
Kine Dørum,
Mariann Solberg
:
Using Flipped Classroom in Bridging the Gap Between Theory and Application in University Teacher Training
International Academy of Technology, Education and Development (IATED) 2016
SAMMENDRAG /
DOI
Kine Dørum,
Gunnar Grepperud
:
På stedet hvil? Noen refleksjoner om implementering av IKT og læring i norsk høyere utdanning med utgangspunkt i Norgesuniversitetets arbeid
Kine Dørum,
Craig Bartle,
Martin Pennington
:
Social Media Encourages Sense of Belonging among Off-Campus University Students
Kine Dørum,
Kate Garland
:
Efficient Electronic navigation: A metaphorical question?
Interacting with computers 2011
DOI
Kine Dørum,
Craig Bartle,
Martin Pennington
:
The Effect of Online Social Networking on Facilitating Sense of Belonging among University Students Living Off Campus
2010
Kine Dørum
:
‘Lost in Hyperspace’: The Effect of Metaphors on Web Navigation
Association for the Advancement of Computing in Education (AACE) 2008
Kine Maridatter,
Jørn Weines
:
Playing at Learning Design
2022
Kine Dørum,
Terje Anders Bergli,
Mark Stenersen
:
Catching the Wave or Drowning in the Surf? Production Efficiency, Quality, and Pedagogical Value of Video Teaching.
2017
Kine Dørum
:
Hvem skal trøste Knøttet? Tilhørighet og frafall i høyere utdanning.
2017
Kine Dørum,
Ragnhild Sandvoll,
Mariann Solberg
:
Developing a Teaching Philosophy: An Exercise in Futility or a Means to Transforming Teaching Practice?
2017
Gunnar Grepperud,
Yngve Nordkvelle,
Geir Haugsbakk,
Fritze Yvonne,
Kine Dørum
:
30 years of ICT and learning in education actors,
perspectives and results in a Norwegian context
Geir Haugsbakk, Yngve Nordkvelle, Yvonne Fritze, Gunnar Grepperud, Kine Dørum
2016
Ragnhild Sandvoll,
Kine Dørum,
Mariann Solberg
:
Min undervisningsfilosofi: i spennet mellom hvem man er og hvem man vil være som underviser
2016
Gunnar Grepperud,
Kine Dørum,
Ådne Danielsen,
Trine Fossland
:
Et "puff" i riktig retning? Evaluering av fire forskerskoler ved det helsevitenskapelige fakultet, UiT Norges arktiske universitet
UiT Norges arktiske universitet 2016
Kine Dørum,
Vibeke Flytkjær
:
Bruk av digitale verktøy i høyere utdanning: Må det være ildsjelenes arena?
2015
Kine Dørum,
Gunnar Grepperud
:
Hvis Norgesuniversitetet ikke fantes - Refleksjoner om fortid og framtid
2014
Kine Dørum
:
The Role of Individual Differences and Metaphor in Hypermedia Navigation
2012
Martin Pennington,
Kine Dørum,
Craig Bartle
:
Belonging, Learning and Working: theory and practice in supporting students with disabilities and specific learning difficulties
2010
Martin Pennington,
Craig Bartle,
Kine Dørum
:
Student Retention and Success: Sense of Belonging and Intimacy
2010
Kine Dørum,
Craig Bartle,
Martin Pennington
:
What makes students feel they belong at university?
2010
Kine Dørum
:
The Effect of Interface Metaphors on Navigation Performance
2008
Kine Dørum
:
The Effect Of Metaphor On Web Navigation
2008
Kine Dørum
:
It’s All In Your Head: The Effect Of Metaphor On Web Navigation
Kine Dørum
:
Navigation in Two-Dimensional Information Spaces
2007
Kine Dørum
:
Cognitive Style and Hypertext Browsing Strategies
2007
Kine Dørum
:
Electronic Navigation: Context, Content, and Individual Differences
2007