Om oss – Seksjon for innkjøp

Om oss – Seksjon for innkjøp

Seksjon for innkjøp har ansvar for tjenesten Bestilling og innkjøp i UiTs tjenestekart og er prosesseier for Behov til betaling (BtB).

Seksjonen leder anskaffelsesprosesser for varer og tjenester med en verdi fra 100 000,- ekskl. mva., på vegne av alle fakulteter og enheter ved UiT. Prosessen strekker seg fra innmeldingsskjema er mottatt og frem til kontrakt er signert.

Seksjonen har ansvar for å forvalte UiTs avtaleportefølje knyttet til innkjøp, og ivaretar også bestilling av varer og tjenester for avdelingene i fellesadministrasjonen, med unntak av ITA og BEA.

Seksjon for innkjøp skal forvalte og utvikle UiTs innkjøpsvirksomhet og være en pådriver for at institusjonen ivaretar innkjøp av varer og tjenester profesjonelt, effektivt og bærekraftig. Seksjonen skal utøve lederstøtte og ivareta UiTs behovshavere på en profesjonell måte, i henhold til mål om sammenhengende tjenester.

Kontakt Seksjon for innkjøp


[Loading...]