Vi har 27 prosjekter ved enheten:
Education for professional mentoring - Mentor students' perspectives on the significance of their education.
Tensions in partner collaboration for developing research and policy about teacher induction in Norway.
Leder
Making spaces for Sámi knowledge in education landscapes
n/aMislykket kunnskapsledelse – case fra en liten organisasjon
Religionsdidaktikk. En innføring. 3. utgave
Se alle registreringer i Cristin
Se alle registreringer i Cristin
Masteroppgaver:
Hjort-Larsen, Frode : Arbeidstid og profesjonsfellesskap i institusjonsskolene Arntzen, Therese Adrianna Mellem : «Vi må skille mellom terapi og undervisning» Kastnes, Karoline : «Vi har en gruppe mennesker i Norge som vi synes det er helt greit at ikke får lov til å kommunisere»Artikler og rapporter:
Melis, Claudia / Kvivesen, Mona / Munkebye, Eli : Perspectives from science teacher educators on the potential contribution of Sámi traditional knowledge to sustainable development Pasanha, Shanthi Gretta / Andersson, Annica / Herbel-Eisenmann, Beth Ann / Simensen, Anita Movik : Storylines from Newcomers’ Perspectives: The Complexities of Learning Mathematics in a Norwegian Introductory Class Pasanha, Shanthi Gretta / Andersson, Annica / Herbel-Eisenmann, Beth Ann / Simensen, Anita Movik : Storylines from Newcomers’ Perspectives: The Complexities of Learning Mathematics in a Norwegian Introductory ClassSe alle oppføringer i Munin – Open research archive