
Bringeland, Terje André
Stipendiat
Stillingsbeskrivelse
Ph.D. student
Terje André Bringeland
:
School leaders’ reflexive mode in their internal conversations on PISA
Routledge 2022 DOI
Terje André Bringeland
:
The impact of PISA on education in Norway: A morphogenetic perspective on structural elaboration in an education system
Routledge 2022 DOI
Tor Inge Vethe,
Andreas Austlid Hagen,
Maria Astad Sørngård,
Terje André Bringeland,
Marius Sætren Sumstad,
Kjellrun Hiis Hauge
:
Kritisk refleksjon om global temperaturutvikling
Tangenten - Tidsskrift for matematikkundervisning 20. april 2017
Terje André Bringeland
:
Er PISA-testene på vei ut? Når politikere refererer til PISA, er det ofte for å legitimere egen skolepolitikk.
Dagsavisen 08. august 2022 DATA
Terje André Bringeland
:
PISA ruller videre. Vil avviklingen av PISA-testen i Norge bli en av regjeringens «hjertesaker»?
Dagsavisen 19. desember 2021 DATA
Terje André Bringeland
:
PISA - A Trigger of Teachers Reflexivity and Actions
2021
Terje André Bringeland
:
PISA: Introduction and Role in Educational Systems
2020
Terje André Bringeland
:
PISA: Et styringsinstrument for og i skoler i relasjon til matematikkopplæringen?
2015
Kjellrun Hiis Hauge,
Maria Astad Sørngård,
Tor Inge Vethe,
Terje André Bringeland,
Andreas Austlid Hagen,
Marius Sætren Sumstad
:
CRITICAL REFLECTIONS ON TEMPERATURE CHANGE
2015
Tor Inge Vethe,
Maria Astad Sørngård,
Andreas Austlid Hagen,
Terje André Bringeland,
Marius Sætren Sumstad
:
Kritiske refleksjoner rundt den globale temperaturutviklingen. Et eksempel på forskningsbasert undervisning og en undervisningsbasert forskning
2014
Kjellrun Hiis Hauge,
Terje André Bringeland,
Andreas Austlid Hagen,
Marius Sætren Sumstad,
Maria Astad Sørngård,
Tor Inge Vethe
:
Co-learning in a lecturer - student project on critical reflection
2014
De 50 siste resultatene fra Cristin vises på siden. Se alle arbeider i Cristin her →
Undervisning
Bachelor og master kurs
4.044