Gå til hovedinnhold
UiT Norges arktiske universitet
Søk
Meny
Studier
Forskning
Universitetsbiblioteket
Universitetsmuseet
Om UiT
Kontakt oss
For arbeids- og næringsliv
Internasjonalt samarbeid
For media
For skoler
For studenter
For ansatte
English website
For studenter:
Min side
(e-post, timeplan, StudentWeb)
Si ifra!
Canvas
Oppgaveskriving
Eksamen
Lover og forskrifter
Kvalitetssystem for utdanning
TOPdesk serviceportal
IT-brukerstøtte / Orakelet
Studentparlamentet
Individuell tilrettelegging
HMS / HR-portalen
Arrangementer (Tavla)
Beredskap og sikkerhet
For ansatte
Si ifra!
Intranett
TOPdesk serviceportal
Velkommen som ansatt
Personalhåndbok
Arbeidsstøtte for økonomi og innkjøp
Arbeidsstøtte for utdanning
Arbeidsstøtte for personalområdet
Rekruttering av ansatte
HMS-håndbok
Canvas
Kvalitetssystem for utdanning
Parkering
Møter og referater
IT brukerstøtte / Orakelet
Interne kurs
E-post
Error rendering component
Forskning og undervisning
Medlem i forskningsgruppe
AcqVA: Acquisition, Variation & Attrition
AcqVA Aurora
The Psycholinguistics of Language Representation (PoLaR) lab
C-LaBL
C-LaBL
Medlem i prosjekt
Heritage Linguistic Proficiency in the Native Grammar (HeLPiNG) - TFS (2019-2023)
Preservation and Adaptation in Turkish as Heritage Language (PATH) - MSCA (2019-2022)
A Multilingual Approach to Grammatical Gender (MultiGender): Acquisition, Variation & Change - CAS (2019-2022)
Bilingual Literacy and Input Negotiates Knowledge: Tracing Heritage Language Bilingual Development (BLINK) - MSCA (2018-2021)
Investigating Proxies for Understanding Trajectories: Heritage Language Maintenance and Child Second Language Acquisition in Refugee Contexts (INPUT) - MSCA (2021-2023)
Cross-Linguistic Influence of Competing Knowledge: Comparative Morphosyntactic Variations in Heritage Language Development (CLICK) - MSCA (2020-2022)
Heritage Language Acquisition: The qualitative nature of input and cross-linguistic influence (HeLA) - MSCA (2022 - 2024)
INPUT: Investigating Proxies for Understanding Trajectories