for ansatte, saksbehandlere og ledere

Avtalekatalogen

Avtalekatalogen inneholder UiTs forpliktende avtaler knyttet til innkjøp av varer og tjenester. Avtalene skal benyttes så lenge behovet kan dekkes av disse avtalene. Kjøp utenfor avtale må begrunnes særskilt. Se UiTs avtalekatalog her.

NB! UiTs avtaler kan ikke benyttes til private formål.

Utvidet informasjon om avtaler

Kontraktsdokument knyttet til avtalen ligger i ePhorte - tilgjengelig for deg som er Kostnadsgodkjenner (BDM), Innkjøper eller Fagrekvirent. Saksnummeret til den aktuelle avtalen finner du i Avtalekatalogen.

Sist endret: 22.04.2024

Meld inn avvik og gi tilbakemeldinger på avtaler

Tilbakemeldinger på den enkelte avtalen kan meldes til Innkjøpstjenesten under den aktuelle avtalen i Avtalekatalogen. Du logger inn med ditt Feide brukernavn og passord.

Tilbakemelding via punktet "Kommentar" blir sendt over til vårt konkurransegjennomføringsverktøy Mercell Tendsign. Tilbakemelding via punktet "Registrer avvik" sendes som en e-post til avtaleansvarlig.

Sist endret: 22.04.2024
Avtalekatalogen