Universitetet inviterer alle ansatte til Arbeidsmiljødagen 2016 i Tromsø

Velkommen!

Vi inviterer alle ansatte til Arbeidsmiljødagen 2016, ett årlig arrangement hvor vi fokuserer på arbeidsmiljø.

I år arrangeres Arbeidsmiljødagen for første gang ved fire campuser på UiT: UiT i Alta, UiT i Harstad, UiT i Narvik og UiT i Tromsø.

Program for dagen:

12:00

Velkommen og program for dagen ved konferansier Arvid Inge Paulsen

12:15

13:45

”Født til omstilling” ved Anders Martinius Tangen

Pause med kakebord

14:05

Konsert av ”Konsen Bluegrassensemble”

14:45

Paneldiskusjon om arbeidsmiljø: de vitenskapelige ansattes og instituttledernes perspektiver. Moderator: Arvid Inge Paulsen.

15:40

Takk for fremmøtet!

Om bidragsyterne:

Anders Martinius Tangen er journalist, programleder, gestaltterapeut (psykoterapi), og komiker. I foredraget ”Født til omstilling”  motiverer Tangen deg til å godta omstilling som en naturlig tilstand. Gjennom merkelige assosiasjoner, gjenkjennelige typer og betraktninger gir han deg nye perspektiver. Han tar utgangspunkt i organisasjonspsykologi fra gestalt, men også i sin egen mer eller mindre utviklede evne til omstillinger. Han har hatt egne programmer i NRK og P4 med de omstillinger det krever. Han har studert jus og statsvitenskap, men jobbet lenge med tullete barneradio og barne-TV. Anders er i tillegg til å være foredragsholder utdannet gestaltterapeut ved Høyskolen i Oslo.

Konsen Bluegrassensemble startet opp som et skoleprosjekt og spilte sin debutkonsert under Nordlysfestivalen 2015. Ensemblet spiller tradisjonell bluegrass og holder seg tro til stilarten ved bruk av tradisjonelle instrumenter og arrangementer. De består i dag av både lærere og studenter ved Musikkonservatoriet. Medlemmene er: Emil Bekkevold - Banjo og vokal, Tore-Morten Andreassen Figenschow – Gitar, Sverre Simonsen – Mandolin, Christoffer Mathiesen – Dobro, Gustav Eidsvik – Kontrabass.

For de som ikke kan delta, vil en streaming-lenke gis på selve dagen, slik at du kan se arrangementet på datamaskinen din (du må logge inn på intranett for å se lenken i separat kunngjøring).

Når: 10.11.16 kl 12.00–15.40
Hvor: Aud. 1, Hus 1, Teorifagsbygget