Prosjektrapport fra praksisperioden på Finnfjord AS

I løpet av praksisperioden leverer studenten flere statusrapporter og til slutt en prosjektrapport. Prosjektrapporten fra Eirik Nyvoll Skagtun, som var i praksis hos Finnfjord AS, er meget bra skrevet. Den viser på en bra måte hva Eirik har jobbet med og erfart i perioden.
Pettersen, Jan-Arne
Publisert: 21.09.18 00:00 Oppdatert: 21.09.18 12:44
Narvik

I høst semesteret i 3. klasse på Bachelor Maskin kan studentene velge mellom en rekke emner (totalt minimum 30 studiepoeng).  Et av disse emnene er ITE1896 Praksisprosjekt. Emnet er delt i to deler: Bedriftspraksis og faglig prosjekt.

Gjennom Bedriftspraksis delen skal studenten gjennomføre en praksisperioden i en bedrift. Her skal studenten få innsikt og praksis i ingeniørmessige yrkesferdigheter innen konstruksjon,

produksjon/vedlikehold eller teknologiledelse samt innblikk i organiseringen/styring av bedriften inklusiv kvalitetsstyring/HMS. Kandidaten skal få kunnskap om prosjektstyring, relevant faglig innhold og produkt utvikling i forhold til valgt fordypning.

Takk til Eirik og Finnfjord AS for at vi kan publisere den. Se link under.

Pettersen, Jan-Arne
Publisert: 21.09.18 00:00 Oppdatert: 21.09.18 12:44