[LØST] Problemer med Adobe connect 16.03.20

Målgruppe: Studenter, ansatte, gjester / eksterne
Opprettet: 16.03.20 10:12
Sist oppdatert: 20.03.20 12:29

Som en følge av økt bruk av Adobe Connect i UO sektoren i forbindelse med bruk av hjemmekontor og digital undervisning, så har antallet tilgjengelige lisenser blitt makset ut. Adobe Connect lisensene er innkjøpt av Unit og deles av alle institusjonene.

Nye lisenser er bestilt av Unit den 13.03.20, men det er leveringstid på disse lisensene på 3-5 dager.

Hva betyr dette for meg?

Det betyr at det ikke er sikkert at du får logget deg inn

Er det noe jeg kan gjøre for å omgå problemet?

Det er per nå ikke noen kjent workaround for denne situasjonen


Spørsmål vedrørende denne driftsmeldingen rettes til:

Orakelet
Seksjon for Brukerstøtte ved Avdeling for IT
UiT Norges arktiske universitet
Hjemmeside: http://uit.no/orakel
E-postadresse: orakel@uit.no
Telefon: +47 776 44544


Få utskriftsvennlig versjon ved å trykke på denne