Shut up & write! Fysisk og digitalt

Vil du ha et lite dytt til å få skrevet på oppgaven din? Universitetsbiblioteket i Alta arrangerer felles skrivetid etter modellen "Shut up & write!"

Shut Up and Write innebærer å arbeide intensivt med egen skriving i et fellesskap. Konseptet er en ramme for gode skrive-/arbeidsøkter som også gjør at pauser kan tas med god samvittighet. Bli med og prøv!

Hva: Tre økter med skriving à 45 minutter sammen med andre som også skriver.  Vi tar pauser (15 minutter) med servering av kaffe og te. Du kan komme og gå som du vil i pausene.

Hvorfor: Det er inspirerende å skrive når andre skriver, og du kan ta pause med god samvittighet.

Hvem kan delta: Alle som holder på med et skrivearbeid og trenger litt strukturert skrivetid. Du kan også lese og tenke i tilknytning til skrivearbeidet.

Hvor: Rom 2045 UiT i Alta

Du kan også delta digitalt på Zoom. Lenke finner du her.

Møte-ID:  671 0326 0001
Passord: 405520

Velkommen skal du være!

PS! Vi arrangerer også Shut up & write følgende dager:

Onsdag 8. mai kl. 9-12: Lenke til arrangementet på tavla
Tirsdag 14. mai kl. 12-15: Lenke til arrangementet på tavla