[LØST] TOPdesk - Feil på kunnskapsbasemodulen

2022-09-26 10:00
​​​​​​​Denne feilsituasjonen skal nå være løst og Kunnskapsbasen i TopDesk skal fungere normalt.

****

Det har oppstått en feil som forårsaker følgende:

  1. Man får ikke lagret endringer i kunnskapsartikler. Det ser ut til at dette berører sider oversatt til engelsk i større grad en kunnskapsartikler skrevet bare på norsk
  2. Man får ikke publisert kunnskapsartikler ut av topdesk. Kunnskapsartikler som eksisterte før feilen inntraff vises, men endringer gjort på disse vil ikke vises utenfor TOPdesk

Hvem er berørt av dette?

Det er i hovedsak saksbehandlere som produserer kunnskapsartikler i TOPdesk som vil merke denne feilsituasjonen

Hva skjer med denne feilsituasjonen?

Avdeling for IT har kontaktet leverandør vedrørende dette. Vi avventer svar/løsning fra dem

Målgruppe: Ansatte
Opprettet: 14.09.22 09:17
Sist oppdatert: 26.09.22 10:05