vår 2020: LER-6303 Matematikkdidaktikk masteremne, del 3 - Elevar sin læring i matematikk - 10 stp
Hva lærer du
Etter bestått emne skal studentane ha følgjande læringsresultat:
Kunnskap og forståing Studenten skal ha avansert kunnskap om aktuell internasjonal matematikkdidaktisk forskning om
- elevar sin læring i undersøkande arbeid i matematikk
- elevar sin læring i og kunnskaper om ulike emne i matematikk
- matematisk kompetanse, haldninger og oppfatningar
- norske elevar sine prestasjonar i nasjonale og internasjonale undersøkingar
Ferdigheiter Studenten skal kunne
- samanlikne eigne elevar si læring med sentrale funn frå forsking
- anvende forskingslitteratur til å reflektere over korleis ein kan forbetre elevar sine læringsprosessar
Kompetanse Studenten skal
- evne å bruke kunnskapen om forsking til å undersøke elevar si læring i ulike emne
- evne å bruke kunnskap om elevar si læring til å utvikle egen undervisning og til å gjennomføre utviklingsarbeid
Eksamen
Arbeidskrav Følgjande arbeidskrav må være godkjent før ein kan ta eksamen:
- 70 % deltaking på undervisning
- Presentere refleksjonar rundt gjennomført undervisningsopplegg på minst to samlingar, varighet 10-15 minutt kvar.
Eksamen
Heime-eksamen der ein skriv eit fagleg essay basert på eigne elevar sine læringsprosessar. Oppgåve vert delt ut ei veke før innlevering.
Ved bedømming av eksamen nyttar ein karakterar etter ein skala fra A til E for bestått, og F for ikkje bestått, med A som beste karakter.
Ved karakteren F/ikkje bestått kan ein ta kontinuasjonseksamen i byrjinga av neste semester. Arbeid kan leggast fram for ny sensur i omarbeidd eller supplert form.
- Om emnet
- Studiested: Tromsø |
- Studiepoeng: 10
- Emnekode: LER-6303
- Ansvarlig enhet
- Institutt for lærerutdanning og pedagogikk