Invitasjon SNOW15: Søker UiT studenter med interesse for reiseliv i Norge-Norge til deltakelse på vinterkonferanse.

ARENA Lønnsomme Vinteropplevelser og Senter for karriere og arbeidsliv, søker studenter med interesse for innovasjon, næringsutvikling, reiseliv og vinterturisme til et begivenhetsrikt program i Tromsø, 5. – 6. mai 2015.

Deltakelse på vinterkonferansen SNOW15 vil inkluderer et spennende faglig opplegg, og muligheten til å stifte nærmere kjennskap med vekstbedrifter og små og store reiselivsaktører i Nord-Norge.

Studenter som er interessert i å skrive oppgave i samarbeid med reiselivsbedrift, eller som søker andre former for samarbeid med reiselivsnæringen som ledd i sine studier, oppfordres særlig til å søke.

Hva er inkludert:

- Deltakelse på dags- og kveldsprogrammet til SNOW15, tirsdag 5, mai til onsdag 6. mai. Se fullstendig program. Deltakelse på konferansen inkludere to lunsjer, konferanseavgift og middag 5.mai.

- Deltakelse på sidearrangementet «Suksess gjennom samarbeid», onsdag 6. mai kl. 14.00 – 16.00. Se fullstendig program. Seminaret har særlig fokus på samarbeidsmuligheter og gevinster av tettere koblinger mellom reiselivsnæringen og fagmiljø og studenter ved UiT.

- Studenter med annet studiested enn UiT campus Tromsø vil etter nærmere avtale få dekket overnatting og rimeligste transport t/r Tromsø.

Hvem kan delta og hvordan søke:

- Studenter innen alle fagretninger som er registret ved UiT Norges arktiske universitet er velkommen til å søke om deltakelse. Aktuelle studenter vil bli valgt ut på bakgrunn av motivasjonsbrev på inntil en side.

- Motivasjonsbrevet skal inkludere refleksjon rundt egen egnethet, herunder en vurdering av hvordan deltakelse på SNOW15 vil være av nytte for videre studier og fremtidig karriere.

- Søknad vedlagt motivasjonsbrev sendes til karriereservice@uit.no innen fredag 24. april. Tilbud om deltakelse vil bli formidlet til aktuelle studenter mandag 27. april.

- Det forutsettes at studenter som aksepterer tilbud om deltakelse har anledning til å delta på hele konferanseprogrammet tirsdag 5. og onsdag 6. mai, inkludert deltakelse på sidearrangementet «Suksess gjennom samarbeid».

Starter: 05.05.15 kl 12.00
Slutter: 06.05.15 kl 16.00