Oktoberfesten 2014 arrangeres lørdag 25. oktober (for english please see below).

Studentene ved MK-14 arrangerer Oktoberfesten i Lysgården på MH-bygget.
Ansatte som har kontor mot Lysgården oppfordres til å slokke lysene på kontoret før de tar helg

Praktisk informasjon:
Fredag 24. oktober fra kl. 16 starter rigging i Lysgården. Fakultetet oppfordrer til minst mulig ferdsel i Lysgården etter dette.

Billettene er utsolgt. Det vil være vakthold ved inngangene. Lesesalene kan ikke benyttes etter kl. 15:00 og studenter vil ikke slippe inn i perioden kl. 15-20. Etter kl. 20:00 slippes kun inn personer med billett til arrangementet.

Tema for årets fest er "Eventyr"
Overskuddet fra festen går til proteseverkstedet i Gaza.

The October party 2014 will be taking place Saturday 25 October. Students of medicine class 2014 are organizing the October party in Lysgården in the MH-building.
Employees that have offices facing Lysgården are encouraged to switch off the lights in their office before leaving for the weekend.

Practical information:
Friday 24 October from 1600 the preparations for the party will start in Lysgården. For this reason the faculty encourages employees and students to keep the traffic in Lysgården to a minimum.

The tickets are sold out. There will be security at the entrances. The reading rooms can not be used after 1500 and students are not allowed in between 1500-2000. After 2000 only those who have purchased tickets for the party are allowed in.

The theme for this year´s party is “fairy tale”.

The profit from the party will be donated to the prosthesis centre in Gaza.

Bilde fra temaslipp 2014. Foto: Henriette O. Johnsen

Starter: 25.10.14 kl 20.00