Vi har 23 prosjekter ved enheten:
Predictors of self-reported word-finding difficulties in glioma patients–a longitudinal study
Shaping professional identity in the early days of teacher education
How do pupils in Norwegian
upper secondary schools understand responsible citizenship?
Transformative partnerships with university schools
Five-year integrated research-based teacher education for primary and secondary school
From Deficit Perspectives on Induction of New Teachers towards a Risky Process of “Becoming an I”
Se alle registreringer i Cristin
Se alle registreringer i Cristin
Masteroppgaver:
Bartholdsen, Camilla / Mathisen, Wibeke O. : Grepene som virker - Anerkjente læreres erfaringer fra tidlig innsats i matematikk Svendsen, Solveig Azar : «Det finnes ikke vanskelige barn, det finnes barn som har det vanskelig». En kvalitativ intervjustudie om læreres erfaringer med å håndtere elever med eksternaliserende atferdsvansker. Nilsen, Michael : Overgangssituasjoner i barnehagehverdagenArtikler og rapporter:
Undheim, Marianne / Kucirkova, Natalia / Unstad, Torstein / Dardanou, Maria : Tracing the Ontological Beliefs of Norwegian Educators Concerning Technology use in Early Childhood Education and Care Munk, Camilla Steine / Antonsen, Yngve / Andreassen, Svein-Erik : Devised theatre methodology to promote creativity in school Pedersen, Helge Christian : «Finsk sisu» og «norsk» hoppmentalitet. Skiløping og skiftende kvensk minoritetsforståelse i fortellingene om «finske» Per Olsen og «hopperen» Bjørn WirkolaSe alle oppføringer i Munin – Open research archive