Skriv ut | Lukk vindu |
Vår 2025
HIF-2043 Språk og tekst i sosiale medier - 10 stp
Ansvarlig enhet
Emnetype
Studiepoengreduksjon
Innhold
Opptakskrav
Emnet kan takast som enkeltemne. Studenter som går bachelor i språk og litteratur eller lektorutdanning trinn 8-13, studieretning nordisk, må ta dette emnet under koden NOR-2043. Emnet kan også takast som enkeltemne av internasjonale studentar (utvekslings-gjestestudentar) som har norsk eller nordisk språk og litteratur som studiefag ved eit utanlandsk universitet.
Søknadskode for enkeltemnestudentar: 9199 - enkeltemne lågare grad (ikkje realfag)
Hva lærer du
Etter greidd emne har studentane oppnådd følgjande læringsutbyte:
Kunnskapar:
Studentane har:
- kunnskap om kjennemerke ved skriftleg språkføring i ulike former for sosiale medium.
- kunnskap om digital litteratur og kva som skil denne typen litteratur frå andre litterære uttrykksformer.
Ferdigheiter:
Studentane kan:
- forstå korleis språket i sosiale medium liknar og skil seg både frå andre skriftspråklege tekstar og frå munnleg språkbruk.
- vere i stand til å kjenne att og analysere sentrale kjennemerke på språkbruken i ulike typar sosiale medium i lys av allmenne teoriar om språkbruk.
- utvikle tankar omkring pedagogiske utfordringar og moglegheiter knytt til språk i sosiale medium.
- kunne drøfte innhaldsformidlinga i tekstar skrivne for sosiale medium, og peike på bruken av litterære virkemiddel i slike tekstar.
Undervisnings- og eksamensspråk
Undervisning
I alt ca. 26 undervisningstimar med førelesingar/seminar med førebudde studentframlegg.
Våren 2025 er emnet samlingsbasert (3 samlingar).
Kvalitetssikring av emnet: Alle emne vert evaluerte ein gong i løpet ein 3-årsperiode på bachelorgradsnivå. Studieprogramleiar avgjer kva for emne som skal evalueras av studentar og lærar kvart år.