Skriv ut | Lukk vindu |
Vår 2024
NOR-6005 Flerspråklighet - 15 stp
Ansvarlig enhet
Emnetype
Vidareutdanning av lærarar for 8.-13. trinn . Nettbasert.
Emnet er berre mogleg å ta for studentar som har fått opptak til norsk 2 for 8.-13. trinn via UDIR.
Studiepoengreduksjon
Innhold
Opptakskrav
• Fullført lærarutdanning, praktisk-pedagogisk utdanning eller anna pedagogisk utdanning som kvalifiserer for å undervise på 8.-13. trinn.
• Fullført norsk 1 eller tilsvarende 30 studiepoeng i norsk eller nordisk.
Deltakarane må vere i eit tilsettingsforhold på ein skole som tillét at dei kan prøve ut pedagogiske opplegg i eigen klasse. UiT vil ikkje krevje dokumentasjon på tilsettingsforholdet, men dette er ein føresetnad for å kunne gjennomføre arbeidskrava.
Hva lærer du
Etter bestått eksamen har studentane følgande læringsutbyte:
Kunnskapar
Studentane har:
• kunnskap om allmenne teoriar om fleirspråkleg utvikling og fleirspråklege samfunn og om ulike sider ved språkforholda i fleirspråklege samfunn.
• kunnskap om rettar og vilkår for fleirspråklegheit i skolen slik det blir uttrykt i opplæringslova, Læreplanverket for kunnskapsløftet 2020 og i internasjonale avtalar.
Ferdigheiter
Studentane kan:
• skildre og drøfte problemstillingar knytte til fleirspråklegheit på ein klår måte og med korrekt språkføring
• bruke ny teknologi for å fremje fleirspråklegheit i skolen
• gjennomføre ei empirisk undersøking rundt eigen undervisning der fleirspråklegheit er eit sentralt tema
Generell kompetanse
Studentane kan:
• bruke kunnskap om fleirspråklegheit til å planlegge, gjennomføre og reflektere over undervisning der fleirspråklegheit er eit sentralt tema
Undervisnings- og eksamensspråk
Undervisningsspråk: norsk.
Språk på arbeidskrav: nynorsk
Språk på eksamen: nynorsk
Pensumlitteraturen er på norsk, andre skandinaviske språk og/eller engelsk. Sjølvvalt pensum kan vere på andre språk etter avtale med emneansvarleg.