Skriv ut Lukk vindu


 

Høst 2021

HIS-6300 Forskningsfordypning etter mastergrad - 10 stp


Ansvarlig enhet

Fakultet for humaniora, samfunnsvitenskap og lærerutdanning, Institutt for arkeologi, historie, religionsvitenskap og teologi

Emnetype

Emnet er et videreutdanningsemne på post master-nivå.

Målgruppa for studiet er alle som har fullført master i arkeologi, historie, religionsvitskap og teologi samt tilstøytane fag som russlandsstudiar, kunsthistorie, indigenous studies eller peace studies.

Emnet er relevant for alle som har fullført masterutdanninga og som ønskjer å publisere i vitskaplege tidsskrift og vurderer å søkje forskarutdanning (Ph.d).


Innhold

Emnet gjev studentane kjennskap til korleis publisere i vitskaplege tidsskrift, til bokmeldingar, til utforming av forskingsprosjekt/ Ph.d.-søknad og til utarbeiding av abstrakt til artiklar/konferansar.

Gjennom praktisk øving får studentane trening i å gje og ta i mot tilbakemeldingar på vitskaplege artiklar, såkalla fagfellevurdering.

Med utgangspunkt i masteroppgåva skal studentane:

- arbeide fram eit abstrakt til artikkel/konferansepresentasjon.

- arbeide fram eit utkast til vitskapleg artikkel i eit vitskapleg tidsskrift på nivå 1 eller 2.

- arbeide fram eit utkast prosjektskisse til eit tenkt Ph.d.-prosjekt.


Søknadsfrist

1. august.

Opptakskrav

Mastergrad i arkeologi, historie, religionsvitskap, teologi, russlandsstudiar, kunsthistorie, indigenous studies eller peace studies med karakteren A eller B på masteroppgåva.

Fullført lektorutdanning for trinn 8-13 med historie eller religionsvitskap som fag 1 med karakteren A eller B på masteroppgåva.

Maksimum 12 deltakarar.

Om det er meir enn 12 kvalifiserte søkjarar til emnet gjerast opptak etter følgjande prioritering:

Om fleire søkjarar står likt blir opptak avgjort ved loddtrekning. 


Hva lærer du

Etter bestått emne skal studentene ha følgende læringsresultat:

Kunnskapar og forståing

Studenten har avanserte kunnskapar om vitskaplege publiseringsorgan, bokmeldingar, publiseringspraksis, skriveprosess og fagfellevurdering av artiklar og ph.d-søknader.

Ferdigheiter

Studenten kan skrive ein vitskapleg artikkel, ein forskingssøknad og har erfaring i å gi og ta i mot fagfellevurdering og til å førebu eit eige paper til ein fagleg konferanse.

Kompetanse

Studenten kan ordlegge seg klart, tydeleg og målfokusert, strukturere tankane sine og komme med kritisk tilbakemelding til andre sitt arbeid.


Undervisnings- og eksamensspråk

Undervisningsspråket er normalt norsk.

Eksamen på norsk, dansk, svensk eller engelsk, evt anna språk etter nærmare avtale. 


Undervisning

Studiet er organisert som eit deltidstudium over eitt semester.

Undervisninga skjer i form av:

Studentane må rekne med å legge ned ein betydeleg innsats i å lese og kommentere andre sine tekstar samt skrive eigne tekstar.


Eksamen

Følgjande arbeidskrav må være gjennomført og godkjent før studenten kan framstille seg til eksamen:

 

Eksamen er ei mappe med tre delar:

Mappa må innehalde alle tre delane og alle tre delane må vere vurdert som greidd for at emnet skal vere bestått.

Eksamen vurderast med "Bestått" / "Ikke bestått".