Skriv ut Lukk vindu


 

Høst 2019

HIS-6300 Forskingsfordypning etter mastergrad - 10 stp


Ansvarlig enhet

Fakultet for humaniora, samfunnsvitenskap og lærerutdanning, Institutt for arkeologi, historie, religionsvitenskap og teologi

Emnetype

Emnet er et videreutdanningsemne på post master nivå.

Målgruppa for studiet er alle som har fullført master i arkeologi, historie, religionsvitskap og teologi samt tilstøytane fag som russlandsstudiar, kunsthistorie, indigenous studies eller peace studies.

Emnet er relevant for alle som har fullført masterutdanninga og som ønskjer å publisere i vitskaplege tidsskrift og vurderer å søkje forskarutdanning (Ph.d).


Innhold

Emnet gjev studentane kjennskap til korleis publisere i vitskaplege tidsskrift, til utforming av forskingsprosjekt/ Ph,d-søknad og til utarbeiding av abstrakt til artiklar/konferansar.

Gjennom praktisk øving får studentane trening i å gje og ta i mot tilbakemeldingar på vitskaplege artiklar, såkalla fagfellevurdering.

Med utgangspunkt i masteroppgåva skal studentane:

- arbeide fram eit abstrakt til artikkel/konferansepresentasjon.

- arbeide fram eit utkast til vitskapleg artikkel i eit vitskapleg tidsskrift på nivå 1 eller 2.

- arbeide fram eit utkast prosjektskisse til eit tenkt ph.d.-prosjekt.


Søknadsfrist

15. august.

Søknad om opptak registreres her: EVU-web, under punktet "Forskningsfordypning"


Opptakskrav

Mastergrad i arkeologi, historie, religionsvitskap, teologi, russlandsstudiar, kunsthistorie, indigenous studies eller peace studies med karakteren A eller B på masteroppgåva.

Fullført lektorutdanning for trinn 8-13 med historie eller religionsvitskap som fag 1 med karakteren A eller B på masteroppgåva.

Maksimum 12 deltakarar. Emnet blir berre arrangert om det er 4 eller fleire kvalifiserte søkarar som takkar ja til studieplassen.

Om det er meir enn 12 kvalifiserte søkjarar til emnet gjerast opptak etter følgjande prioritering:

Om fleire søkjarar står likt blir opptak avgjort ved loddtrekning. 


Hva lærer du

Etter bestått emne skal studentane ha følgjande læringsresultat:

Kunnskapar og forståing

Studenten har avanserte kunnskapar om vitskaplege publiseringsorgan, publiseringspraksis, skriveprosess og fagfellevurdering av artiklar og ph.d-søknader.

Ferdigheiter

Studenten kan skrive ein vitskapleg artikkel, ein forskingssøknad og har erfaring i å gi og ta i mot fagfellevurdering og til å førebu eit eige paper til ein fagleg konferanse.

Kompetanse

Studenten kan ordlegge seg klart, tydeleg og målfokusert, strukturere tankane sine og komme med kritisk tilbakemelding til andre sitt arbeid.


Undervisnings- og eksamensspråk

Undervisningsspråket er normalt norsk.

Eksamen på norsk, dansk, svensk eller engelsk evt anna språk etter nærmare avtale. 


Undervisning

Studiet er organisert som eit deltidstudium over eitt semester.

Undervisninga skjer i form av:

Studentane må rekne med å legge ned ein betydeleg innsats i å lese og kommentere andre sine tekstar samt skrive eigne tekstar.


Eksamen

Følgjande arbeidskrav må være gjennomført og godkjent før studenten kan framstille seg til eksamen:

 

Eksamen er ei mappe med tre delar:

Mappa må innehalde alle tre delane og alle tre delane må vere vurdert som greidd for at emnet skal vere bestått.

Eksamen vurderast med "Bestått" / "Ikke bestått".