Skriv ut | Lukk vindu |
Vår 2020
VID-6047 Matematikk 2 for 5.-10. trinn, del 2 - 15 stp
Ansvarlig enhet
Emnetype
Videreutdanning for lærere, lavere grad.
Emnet utgjør andre del av studiet Matematikk 2 for 5-10 trinn
Studiepoengreduksjon
Innhold
Følgjande element blir vektlagde:
- Utviklingsarbeid,
- forsking i eige klasserom,
- statistikk,
- sannsynlighet,
- geometri,
- problemløysing,
- vurdering,
- realistisk matematikk
Søknadsfrist
Søknadsfrist 01.03 på http://udir.no/videreutdanning (Gir stipend-/vikarmidler)
Søknadsfrist/registreringsfrist ca. 15.05. på http://uit.no/evuweb (Restplasser)
Se http://uit.no/ilp/evu for mer informasjon
Opptakskrav
- Fullført lærerutdanning eller annen pedagogisk utdanning som kvalifiserer for å undervise i 5.-10.trinn.
- Fullført Matematikk 1 eller tilsvarende 30 studiepoeng matematikk.
Deltakerne må være i et ansettelsesforhold i grunnskolens 5.-10. trinn, som tillater at deltakeren kan prøve ut pedagogiske opplegg i egen klasse. UiT vil ikke kreve dokumentasjon på ansettelsesforholdet, men dette er en forutsetning for at studentene kan gjennomføre sine arbeidskrav.
Hva lærer du
Etter bestått emne skal studentane ha følgjande læringsresultat:
Kunnskapar og forståing
Studenten skal ha
- kunnskap om ulike former for utviklingsarbeid
- kjennskap til korleis ein kan forske i eige klasserom
- kunnskap om undervisning i statstikk og sannsynlighet
- kunnskap om undervisning i geometri
- kunnskap om kreativitet og problemløysing
- kunnskap om vurdering
- kunnskap om "realistisk matematikk" og korleis lage kontekst for å auke motivasjon og læring
Ferdigheiter
Studenten skal
- leie ei gruppe som driv utviklingsarbeid
- lage detaljerte planar for undervisning som tar omsyn til korleis elevane tenker, bruk av nyttige eksempel om materiell, og oppbygging av ein brei og solid matematisk kompetanse
Kompetanse
Studenten skal kunne fungere som ressurslærar i matematikk på 5.-10. trinn basert på
- evna til kartlegge behovet for, og gjennomføre, utviklingsarbeid basert på kjennskapen til modellar for matematisk kunnskap for undervisning
- å kunne gjennomføre grunnleggjande forsking i eige klasserom
- å kunne undervise gjennom problemløysing
- å klare å bruke formativ vurdering på ein aktiv måte i eiga undervisning
Undervisnings- og eksamensspråk
Undervisning
Eksamen
Arbeidskrav
Følgjande arbeidskrav må vere godkjende før ein kan framstille seg eksamen:
- munnleg framlegg kor studenten skal reflektere over korleis digitale verktøy kan fremme elevars forståing i temaet geometri eller funksjoner
- mappe med følgjande innhald
- ein rapport frå eit utviklingsarbeid i praksis
- utarbeide ein detaljert plan for eit arbeid med ¿realistisk matematikk¿, inkludert rapport frå minst ein time der det er gjennomført
Kvar rapport har eit omfang på ca. 5 sider/2 000 ord.
Eksamen består av:
- ein munnleg eksamen, 45 minutt. Første del av eksamenen tek utgangspunkt i mappa med arbeidskrav. Hjelpemiddel: eigne notat
Ved bedømming av eksamen blir karakterar nytta etter ein skala frå A til E for greidd, og F for ikkje greidd, med A som beste karakter.
Ved karakteren F/ikkje greidd kan ein ta kontinuasjonseksamen i begynninga av neste semester.
Dato for eksamen
Eksamensdato er foreløpig og vil kunne bli endret. Endelig eksamensdato kunngjøres ved oppslag på det enkelte fakultet primo mai for vårsemesteret og primo november for høstsemesteret.