Skriv ut | Lukk vindu |
Vår 2019
LER-6002 Matematikk grunnemne, del 2 - Undervisning i matematikk - 10 stp
Ansvarlig enhet
Emnetype
Innhold
Søknadsfrist
Opptakskrav
Fullført lærerutdanning eller barnehagelærar/førskole-utdanning
Opptak er forbeholdt deltagere i forskningsprosjektet Sammenheng gjennom Undersøkende Matematikkundervisning (SUM)
Hva lærer du
Etter bestått emne skal studentane ha følgjande læringsresultat:
Kunnskap og forståing Studenten skal ha grunnleggjande kunnskap om
- begrunne, utvikle og evaluere undersøkande matematikkundervisning
- undervisning i ulike eme i matematikk
- undervisningskunnskap
- bruk av IKT i matematikkundervisning
- formativ vurdering i matematikk
- kommunikasjon i matematikk
Ferdigheiter Studenten skal kunne
- prøve ut ulike typar undervisning med fokus på undersøking, vurdering og kommunikasjon
Kompetanse Studenten skal
gjennomføre undervisning med varierte mål knytta til undersøking, formativ vurdering og kommunikasjon.
Undervisnings- og eksamensspråk
Undervisning
Eksamen
Arbeidskrav
Følgjande arbeidskrav må være godkjent før ein kan ta eksamen:
- 70 % deltaking på undervisning
- Presentere refleksjonar rundt gjennomført undervisningsopplegg på minst to samlingar, omfang 10-15 minutt på kvar.
Eksamen
Munnleg presentasjon på 20 minutt med oppfølgingsspørsmål.
Ved bedømming av eksamen nyttar ein karakterar etter ein skala fra A til E for bestått, og F for ikkje bestått, med A som beste karakter.
Ved karakteren F/ikkje bestått kan ein ta kontinuasjonseksamen i byrjinga av neste semester. Arbeid kan leggast fram for ny sensur i omarbeidd eller supplert form.