Skriv ut Lukk vindu


 

Vår 2019

LER-6302 Matematikkdidaktikk masteremne, del 2 - Undervisning i matematikk - 10 stp


Ansvarlig enhet

Institutt for lærerutdanning og pedagogikk

Emnetype

Emnet er eit masteremne innanfor matematikkdidaktikk og blir undervist som ein integrert del av SUM-prosjektet

Innhold

Eit sentralt mål med emnet er at studentene skal få kunnskap frå forskning som kan gjerast nytte av i eige klasserom, for å reflektere over og endre eigen undervisning. Det skal også danne grunnlag for å kunne skrive ein masteroppgave basert på undersøking eigen og andre sin undervisning.

Søknadsfrist

24. januar

Opptakskrav

Fullført lærerutdanning med minimum 30 stp matematikk

Opptak er forbeholdt deltagere i forskningsprosjektet Sammenheng gjennom Undersøkende Matematikkundervisning (SUM)


Hva lærer du

Etter bestått emne skal studentane ha følgjande læringsresultat:

Kunnskap og forståing Studenten skal ha avansert kunnskap om aktuell internasjonal matematikkdidaktisk forskning om

Ferdigheiter Studenten skal kunne

Kompetanse Studenten skal


Undervisnings- og eksamensspråk

Norsk

Undervisning

Unvervisninga vil variere mellom utvikling av undervisning, evaluering av gjennomførte opplegg, og diskusjonar om forskningslitteratur.

Eksamen

Arbeidskrav

Følgjande arbeidskrav må være godkjent før ein kan ta eksamen:

Eksamen

Munnleg presentasjon på 20 minutt med oppfølgingsspørsmål.

Ved bedømming av eksamen nyttar ein karakterar etter ein skala fra A til E for bestått, og F for ikkje bestått, med A som beste karakter.

Ved karakteren F/ikkje bestått kan ein ta kontinuasjonseksamen i byrjinga av neste semester. Arbeid kan leggast fram for ny sensur i omarbeidd eller supplert form.