Skriv ut | Lukk vindu |
Høst 2018
LER-6301 Matematikkdidaktikk masteremne, del 1 - Utforsking - 10 stp
Ansvarlig enhet
Institutt for lærerutdanning og pedagogikk
Emnetype
Emnet er eit masteremne innanfor matematikkdidaktikk som blir undervist som ein integrert del av SUM-prosjektet
Innhold
Studentene skal få kunnskap frå forskning som kan gjerast nytte av i eige klasserom, for å reflektere over og endre eigen undervisning. Det skal også danne grunnlag for å kunne skrive ein masteroppgave med fokus på utforsking, problemløsning og modellering
Opptakskrav
Fullført lærarutdanning med minimum 30 stp matematikk
Hva lærer du
Etter bestått emne skal studentane ha følgjande læringsresultat:
Kunnskap og forståing
Studenten skal ha avansert kunnskap om aktuell internasjonal matematikkdidaktisk forskning om
- elevers læring i matematikk ved hjelp av utforsking, kreativitet og problemløsning
- elevers læring og kunnskaper om modellering i praktiske og matematiske kontekster
- utforskende undervisning i matematikk
- undervisning ved bruk av problemløsning, utforsking og modellering
Ferdigheiter
Studenten skal kunne
- gjennomføre ulike typer undervisning ved bruk av utforsking, modellering og problemløsning
- anvende forskningslitteratur til å reflektere over egen og andres undervisning ved bruk av utforsking, modellering og problemløsning
Kompetanse
Studenten skal
- evne å bruke kunnskapen om matematikkdidaktisk forsking til å formulere og undersøke egne problemstillingar
- evne å bruke kunnskap om læring og undervisning til å utvikle egen undervisning og til å gjennomføre utviklingsarbeid
Undervisnings- og eksamensspråk
Norsk
Undervisning
Unvervisninga vil variere mellom utvikling av undervisning, evaluering av gjennomførte opplegg, og diskusjonar om forskningslitteratur.
Eksamen
Arbeidskrav Følgjande arbeidskrav må være godkjent før ein kan ta eksamen:
- 70 % deltaking på undervisning
- Presentere refleksjonar rundt gjennomført undervisningsopplegg på minst to samlingar, varighet 10-15 minutt kvav
Eksamen
Muntlig presentasjon på 20 minutter for medstudenter, der en tolker egen undervisning i lys av relevant teori.
Ved bedømming av eksamen nyttar ein karakterar etter ein skala fra A til E for bestått, og F for ikkje bestått, med A som beste karakter.
Ved karakteren F/ikkje bestått kan ein ta kontinuasjonseksamen i byrjinga av neste semester. Arbeid kan leggast fram for ny sensur i omarbeidd eller supplert form.