Skriv ut Lukk vindu


 

Høst 2014

BED-3051 Innovasjon til marked - 10 stp


Ansvarlig enhet

Handelshøgskolen ved UiT

Emnetype

Emnet kan ikke tas som enkeltemne.

Innhold

Kurset legger til rette for studier av produktinnovasjoner gjennom fokus på entreprenørskap, kommersialisering og innovasjonsprosessen.

Hva lærer du

Etter bestått emne skal studentene ha følgende læringsresultat:

Kunnskaper og forståelse:

Ferdigheter:

Kompetanse:

 


Undervisnings- og eksamensspråk

Norsk

Undervisning

Forelesninger og seminarer.

Eksamen

Eksamen: Et teoretisk "paper".

Arbeidskrav: Skrive et case om en bedrift eller en innovasjon.

 

Det tilbys kontinuasjonseksamen i emnet for studenter som ikke har bestått siste ordinære eksamen i emnet.


Pensum

Pensumlitteratur oppgis i Fronter ved semesterstart eller fås ved henvendelse til fagbokhandelen Akademisk Kvarter (Tromsø).