vår
2021
BED-3032 Service og opplevelsesdesign - 10 stp
Hva lærer du
Kunnskaper
- Kandidaten har avansert kunnskap innenfor servicemarkedsføring og spesialisert innsikt i tjenestedominant logikk, samskaping og opplevelsesdesign.
Ferdigheter
- Kandidaten kan analysere og stille seg kritisk til teoretiske problemstillinger innen serviceleveranse og opplevelsesdesign.
- Kandidaten kan bruke relevante teorier og modeller og arbeide selvstendig med analyse av service og opplevelsesrelevante problemstillinger.
Generell kompetanse
- Kandidaten kan analysere og stille seg kritisk til teoretiske problemstillinger innen service og opplevelsesdesign.
- Kandidaten kan arbeide med praktisk problemløsning knyttet til service og opplevelsesdesign; systemer og prosesser.
Eksamen
Arbeidskrav: Alle studentene skal løse og diskutere 2 caseoppgaver (workshops)(godkjent/ikke godkjent).
Godkjent arbeidskrav har en varighet på 4 sammenhengende semestre, fra og med det semesteret arbeidskravet ble tatt
Eksamen: Paper (40%) og 4 timers skriftlig eksamen (60%).
Bokstavkarakter A-E, F er stryk.
Eksamen arrangeres i Tromsø. Det tilbys ikke kontinuasjonseksamen i emnet.
- Om emnet
- Studiested: Tromsø |
- Studiepoeng: 10
- Emnekode: BED-3032
- Ansvarlig enhet
- Handelshøgskolen ved UiT
- Tidligere år og semester for dette emnet