Problem med nett på Tannbygget - 24.01.17


Oppdatering: 11:37: Vi har flyttett nettverktrafikken over på reserveløsning slik at symptomene ikke lengere skal merkes. Mao. nettverkstrafikken går som normalt for de som befinner seg på tannbygget. ITA vil fortsette å jobbe med å få primærtjenesten på plass.


Det har oppstått et problem med nettet på tannbygget. Feilen forårsaker blandt annet at nettet er tregt, noe som i hovedsak påvirker opplasting og nedlasting av filer, vedlegg på e-post etc.

Hvem er berørt av feilen?

Studenter og ansatte som befinner seg på Tannbygget

Hva er symptomene på feilen?

Programmer og filoverføringer går tregt. Dette kan også påvirke Outlook siden e-post som inneholder store vedlegg kan få Outlook til å bruke lang tid på å åpne seg

Når blir problemet løst?

Vi har ikke noe tidsestimat på løsning nå, men ITA jobber med saken. Denne driftsmeldingen vil bli oppdatert.


Spørsmål vedrørende denne driftsmeldingen rettes til:

Orakelet
Seksjon for Brukerstøtte ved Avdeling for IT
UiT Norges arktiske universitet
Hjemmeside: http://uit.no/orakel
E-postadresse: orakel@uit.no
Telefon: +47 776 44544

Målgruppe: Studenter, Ansatte
Opprettet: 24.01.17 11:18
Sist oppdatert: 24.01.17 11:40