Forumet avholdes i Tromsø.
Vi kobler opp til videokonferanse med campus Alta, campus Narvik og campus Harstad
NB! Deltagere utenfor Tromsø bes om å melde seg på til e-post merethe.haakonsen@uit.no innen 03.06.16.
Dagens agenda:
- 0900 - 0910: Velkommen, presentasjon
- 0910 - 0940: Hva skal arkiveres i innkjøpssaker? v/Anita Dahlberg, Arkivleder
- 0940 - 1000: Prosjekt e-handel - hva er status?
- 1000 - 1010: Pause
- 1010 - 1030: KGV - obligatorisk for anskaffelser over 100 000 fom 01.08
- 1030 - 1050: Nye og kommende avtaler
- 1050 - 1100: Pause
- 1100 - 1130: Fritt ord
Velkommen skal dere være!
Hilsen Merethe Berger Håkonsen, innkjøpssjef