KAT ved spiseforstyrrelser (åpen forelesning)

Illustrasjons-/bannerbilde for KAT ved spiseforstyrrelser (åpen forelesning)
Anna Doronina/ Mostphotos

Er du ansatt i Barne- og ungdomspsykiatrisk poliklinikk (BUP), har tatt videreutdanning i kognitiv atferdsterapi (KAT), eller er KAT for barn og unge relevant i ditt arbeid?

Vi åpner opp forelesninger om kognitiv atferdsterapi for spesialisthelsetjenesten våren 2023. Den første samlingen er 25. og 26.januar fra klokken 09:00-16:00.

Tema: KAT ved spiseforstyrrelser – CBT-E ved psykologspesialist Asle Halvorsen fra Haukeland universitetssykehus.

Forelesningen passer for deg som er ansatt i spesialisthelsetjenesten, har tatt videreutdanning i KAT eller vurderer å ta videreutdanning i KAT. Forelesningen er gratis.

Starter: 25.01.23 kl 09.00
Slutter: 26.01.23 kl 16.00
Hvor: MH, UiT Norges arktiske universitet (25.januar rom U10.311/ 26. januar U07.308)
Sted: Tromsø