Mastermarkering for HSL-fak / Official Celebration for Master's Degree Candidates HSL-fak

Fakultet for humaniora, samfunnsvitenskap og lærerutdanning inviterer mastermarkering for kandidater som uteksamineres våren 2021.

We would like to invite Master's Degree Candidates from the Sprint 2021 at the Faculty of Humanities, Social Sciences and Education to an Official Celebration.

English below.

Markeringen blir digital. Kandidater, gjester og familie kan følge via strømming via denne lenken.

Vi ønsker at kandidater melder seg på, slik at vi får mulighet til å presentere det arbeidet dere har gjort. I tillegg ønsker vi å få registrert en adresse vi kan sende kunsttrykk til.

Kunsttrykk blir send ut i etterkant av markeringen.

Påmelding for kandidater knyttet til markeringen og/eller for tilsending av kunsttrykk.

Påmeldingsfrist: 11. juni 2021 kl. 14.00.

Grunnskolelærereutdanningene har hatt egen markering i mai.

Lektorutdanningen har egen markering og trenger ikke melde seg på denne.

English:

The Official Celebration will this semester be a digital one. Candidates, guests and family can follow the celebration via stream. Link to the stream.

We would like the candidates to register, so that we have the opportunity to present you and the work you have done during the celebration. We would also like to register an adress for mailing you an Art Print from the Faculty.

The Art Print will be mailed after the celebration.

Registration for candidates on this link.

Register by: 11th of June at 2.00 PM.

Når: 17.06.21 kl 11.00–12.00
Hvor: Digitalt