Lesesaldager for studenter 5. mai

Illustrasjons-/bannerbilde for Lesesaldager for studenter 5. mai

Velkommen til lesesaldager på Norges arktiske universitetsmuseum!

Vi har for tiden ekstra god plass på huset og mange ledige rom, og ønsker derfor å invitere studenter til lesesaldager på Norges arktiske universitetsmuseum. Vi åpner opp museumssalen og kafé Rotunden for studenter i åpningstiden til museet fra kl. 10.00-16.00 tirsdag 4. mai og onsdag 5. mai. Påmelding kreves.

Museet tilbyr kaffe og te gjennom dagen, og enkel lunsj kl. 13.00. Vi oppfordrer likevel til å ta med egen matpakke!

Om du har symptomer på korona/forkjølelse ber vi deg om å ikke delta. Husk å melde deg av om du likevel ikke kan komme så andre kan overta plassen din. Ved evt. spørsmål, ta kontakt per e-post.

___

Booking av lesesal 4. mai: https://fr.uit.no/tavla/artikkel/729276/lesesaldager_for_studenter_4_og_5_mai

Sted: Norges arktiske universitetsmuseum, Lars Thøringsveg 10

Når: 05.05.21 kl 10.00–16.00