Kunnskap om bærekraft i turistnæringen i nord, og kan vi se inn i glasskula?

Vi ønsker velkommen til en Vin&Viten-kveld med kunnskap som kan belyse noen av paradoksene i turistnæringen og relevansen til bærekraft i en naturnær næring i nord.  Påmelding påkrevd. Arrangement blir også streamet. Velkommen!

Innlederne har empirisk og teoretisk innsikt, og vi åpner for en kunnskapsbasert dialog om fremtiden.

Innlederne er forsker Gaute Svensson ved Institutt for reiseliv og nordlige studier, UiT, førsteamanuensis Giovanna Bertella ved  Handelshøgskolen, UiT og daglig leder Lone Helle, Visit Tromsø.

Kafeen er åpen, og man kan kjøpe vin, kaffe og te m.v. Gratis inngang.

Vi har som følge av korona-restriksjoner begrenset med plasser. Max. 42 sitteplasser. Påmelding er derfor påkrevd. Først - til - mølla - prinsippet gjelder. Påmelding på den grønne knapp th.

For at flere skal få anledning til å overvære arrangementet blir det streamet live. Bruk denne lenke for å følge arrangementet live:

Vin&Viten - Reiseliv og bærekraft
Live: 11/4/2020 7:00:00 PM

Når: 04.11.20 kl 19.00–20.30
Hvor: Norges arktiske Universitetsmuseum (Tromsø Museum)
Sted: Tromsø
Målgruppe: Ansatte, Gjester / eksterne