Framtidens helsetjeneste v 2.0

Den 28. og 29. september inviterer UiT Norges arktiske universitet, UNN, Helse Nord og Narvik kommune til nasjonal digital helsekonferanse. Høyaktuelle foredragsholdere bidrar rundt temaene samhandling, innovasjon og beredskap.

UiT, UNN, Helse Nord og Narvik kommune inviterer til nasjonal digital helsekonferanse i slutten av september.
Arrangementet er en oppfølger til konferansesuksessen Framtidens Helsetjeneste, som gikk av stabelen i 2018. Vi ønsker at konferansen skal være en regional og nasjonal arena som gir inspirasjon med gode, konstruktive og fremoverlente foredrag og diskusjoner.

Her finner du konferanseprogrammet samt link til påmelding. Du kan også melde deg på via knappen til høyre her på siden

Pga smittevernhensyn gjennomføres konferansen digitalt. Det betyr at det både er rimeligere og enklere å delta. Påmeldingsavgift sendes ut som faktura. Når denne er registrert betalt, vil det bli tilsendt en personlig adgangskode til konferansen.

Helsearbeidere og helseledere i kommuner, sykehus og helseforetak er invitert. Vi ønsker også politikere og andre interesserte velkommen.

Starter: 28.09.20 kl 12.00
Slutter: 29.09.20 kl 11.30