Shut up and write for studenter ved HSL-fakultetet

Velkommen til 'Shut up and write'-seminar for studenter på HSL-fakultetet.

Skriveseminaret er spesielt aktuelt for deg som skal skrive bacheloroppgave eller masteroppgave denne våren.

"Shut up and write"-seminarer har en enkel struktur, men viser seg å være overraskende effektivt. Man arbeider med egne prosjekter, men det er rom for å snakke og diskutere med skriveveileder og medstudenter i pausene. Vi skriver i 50 minutter og har pauser på 10 minutter med unntak av en lengre lunsjpause fra kl. 11.50-12.30.

Akademisk skrivesenter byr på en enkel lunsj til alle påmeldte. Kaffe og te har vi stående hele dagen.

Husk å ta med egen pc og/eller skrivesaker.
Skriveseminaret starter klokken 09.00, så kom gjerne litt før slik at du har funnet deg en plass før vi starter.

For at vi skal kunne vite hvor mye mat vi skal bestille, ber vi om at de som ønsker å delta på seminaret melder seg på her innen 1. mars 2020. Dersom du melder deg på og finner ut at du likevel ikke kan delta, ber vi om at du sender en epost til skrivesenter@hsl.uit.no og gir beskjed om dette.

Velkommen!

Når: 21.04.20 kl 09.00–15.00