Overrekkelse av Norsk Fysioterapeutforbunds studentpris for 2019 til Andrea Kulseng

Tidligere student ved bachelorprogrammet i fysioterapi ved UiT Norges arktiske universitet Andrea Kulseng er tildelt Norsk Fysioterapeutforbunds studentpris for 2019 for sin bacheloroppgave «Nært, men på avstand. En kvalitativ metasyntese om pasienters erfaring med fysioterapi via telerehabilitering».

Mandag 9. desember kl. 14.15 deles prisen ut av regionleder for Region Nord i Norsk Fysioterapeutforbund Hans Leo Dagsvik. Arrangementet foregår på rådsrommet på MH2. Det vil bli servert gløgg og pepperkaker. Begrunnelse for tildelingen kan leses på nettsidene til Norsk Fysioterapeutforbund: https://fysio.no/Forbundsforsiden/Aktuelt/Nyheter/Studentpris-for-bacheloroppgave-om-telerehabilitering.

Når: 09.12.19 kl 14.15–15.15
Hvor: Rådsrommet MH2 L12.346