Hvordan lære mer effektivt og få bedre karakterer

Forskerforbundet ved UiT inviterer studentmedlemmer til et foredrag med Olav Schewe – forfatter av boka SUPERSTUDENT. Å lykkes som student handler ikke bare om å være smart. Faktisk mener psykologer nå at så mye som 70% av det vi lærer skyldes studieteknikk og motivasjon. I dette foredraget viser forfatteren av Superstudent-boka, Olav Schewe, hvordan studenter kan bli bedre til å lære ved hjelp av studieteknikk.

Alle fortjener å lykkes med å lære

«Veldig inspirerende og motiverende! Masse gode tips og lett å relatere seg til både foreleser og eksemplene» «Jeg synes foredraget var supert! Jordnært og på riktig nivå for oss studentene» «Veldig, veldig bra! Mye nyttig informasjon både om studieteknikk og om selve eksamen»

Foredraget er gratis og åpent for alle medlemmer i Forskerforbundet. Kurset avsluttes med gratis pizza og brus!

Organiser deg i dag! Send SMS «FORSKERFORBUNDET» til 2474

For påmelding fyll ut dette skjemaet innen 17.september 2019: https://nettskjema.uio.no/a/121789

Har du noen spørsmål ta kontakt: janet.handley@uit.no

OBS! Verv et studentmedlem og få kr.200,-! Alle medlemmer som verver nye studentmedlemmer til Forskerforbundet i 2019 får 200,- per verving.

Når: 18.09.19 kl 14.15–16.15
Hvor: Universitetsbibliotekbygget 132 Aud UB, Tromsø