[LØST] Problem med innlogging på Xtramile

Målgruppe: studenter
Opprettet: 30.08.19 09:48
Sist oppdatert: 03.09.19 15:10

Oppdatering: 03.09.19

Leverandør har løst problemet


Oppdatering 30.08.19

Vi har identifisert feilen og er i kontakt med leverandør for å få ordnet dette. Vi kjenner foreløpig ikke til rettetid fra leverandør.


Vi ser at det er flere studenter som har problemer med å logge inn på Xtramile. Studentene som opplever dette problemet får beskjed som sier " Provided email address does not exist in the system"

Hvem er berørt av problemet?

Det ser så langt ut at det kun er nye studenter som opplever dette problemet

Hva gjør jeg hvis jeg får dette problemet?

Det er ingen "workaround" løsning på dette. Meld fra til Orakelet (se kontaktinfo under), og informer om at du ikke får logget deg på og at du får feilmeldingen som beskrevet over.

Hva gjør Avdeling for IT med problemet?

Vi er for øyeblikket usikker på som forårsaker denne feilen, men vi jobber med saken.


Spørsmål vedrørende denne driftsmeldingen rettes til:

Orakelet
Seksjon for Brukerstøtte ved Avdeling for IT
UiT Norges arktiske universitet
Hjemmeside: http://uit.no/orakel
E-postadresse: orakel@uit.no
Telefon: +47 776 44544


Få utskriftsvennlig versjon ved å trykke på denne