ISK-dagen. Karrieredag for studenter ved Institutt for språk og kultur

Den årlige ISK-dagen står for tur! Alle inviteres til spennende foredrag, posterpresentasjoner, god lunsj og fest på Storgata Camping

Rigmor Abel, HR-direktor ved Norges Sjømatråd: «Dette ser Norges sjømatråd etter ved ansettelser – og slik verdsettes språkkompetanse i bedriften»

Stein Gunnar Bondevik, direktør for samfunnskontakt i Troms Kraft: «Stå fram som språkekspert – det kan gi uante muligheter»

Tommy Johansen, militærattache ved den norske ambassaden i Moskva: «Russlandskompetanse i Forsvaret»

Silje Gaupseth, daglig leder for Polarmuseet: «Fra Shakespeare til Stefansson: Med litteraturviterbakgrunn på Polarmuseet»

Dashiel Naea Stevens, MA-student i teoretisk lingvistikk: «Language through the eyes of the creators: the past, present, and future of constructed languages»

Åpning ved prorektor for utdanning, UiT, Wenche Jacobsen

Lunsj, stands og posterpresentasjoner

19.00: Storgata Camping

Quiz m/premie, øl og pizza

Når: 23.10.19 kl 09.15–14.15
Hvor: Solhallen