Narrating the Postcolonial North: Travel, Writing, Performance inviterer til åpent seminar med Kari Jæger, Institutt for reiseliv og nordlige studier, UiT." /> Narrating the Postcolonial North: Travel, Writing, Performance inviterer til åpent seminar med Kari Jæger, Institutt for reiseliv og nordlige studier, UiT." />

Seminar: Festivaler, turisme og samfunn

Forskningsgruppa Narrating the Postcolonial North: Travel, Writing, Performance inviterer til åpent seminar med Kari Jæger, Institutt for reiseliv og nordlige studier, UiT.

Foto: Ole-Gunnar Rasmussen

Kari har tatt en doktorgrad om festivalers ringvirkninger i lokalsamfunnet. Hun disputerte 10.januar og i seminaret Festivaler, turisme og samfunn presenterer hun de viktigste funnene i doktorgradsavhandlingen «Tourists and communities in rural festival encounters. A mutually beneficial relationship?»

Kommentarer: Stine Sand og Stein Roar Mathisen

Velkommen!

Les mer om Karis disputas.

Når: 15.02.19 kl 13.00–15.00
Hvor: A103 Magerøy
Sted: Alta
Målgruppe: Studenter, Gjester / eksterne, Inviterte, Enhet