Evaluering av lektorutdanning 8-13

Dialogbasert evaluering av lektorutdanning 8-13, studieretning språk og samfunnsfag, med pizza

I samarbeid med de tillitsvalgte studentene ved lektorutdanningen har faglig leder av lektorutdanningen Cathrine Theodorsen kommet frem til at vi holder en dialogbasert evaluering av lektorutdanningen for studenter på studieretning språk og samfunnsfag. For å hindre kollisjoner med undervisning og praksis, holder vi evalueringen onsdag 31. oktober kl. 16.00 - 18.00.

Vi serverer pizza, så for at det skal bli nok mat til alle, er vi avhengig av forhåndspåmelding. Påmeldingsfrist: tirsdag 23. oktober.

1. års studentene og studenter på studieretning realfag har egne evalueringer og skal derfor ikke melde seg på dette arrangementet.

Dersom noen har matallergier/intoleranse, må dere melde fra om dette til meg på egen epost innen fristen, trine.lise.larsen@uit.no.

Velkommen!

Mvh