Rom for aktive studenter konferanse

Illustrasjons-/bannerbilde for Rom for aktive studenter konferanse

Interessert i aktiv læring? Bra! Interessert i hvordan fysisk utforming av rom og teknologi kan støtte aktiv læring? Enda bedre! Bli med på konferanse!

Velkommen på verdens nordligste konferanse om klasserom for aktiv læring (ALC) i Tromsø på den 29.-30. november 2018. UiT Norges arktiske universitet og OsloMet – storbyuniversitetet inviterer til to dager med faglig innspill, diskusjoner og omvisning på klasserom designet for aktiv læring. Konferansen vil være tverrfaglig og dekke pedagogiske teknikker i bruk av et ALC, romdesign og møbler, teknologi og helhetsperspektivet for å etablere et ALC. Jobber du ved en høyere utdanningsinstitusjon med pedagogikk, teknologi, bygging av undervisningslokaler eller ledelse? Her finner du noe for deg!

Dato: 29.-30. november 2018
Sted: UiT Norges arktiske universitet, campus Tromsø