Kvikklunsj med Tove Bull: Betydningen av kontekst og posisjon i tolkningen av språklige praksiser

Tittelen ovanfor vil bli eksemplifisert med nokre konkrete døme som viser korleis språk og språkleg form på den eine sida og sosiale forhold i verda på den andre er samanvovne med kvarandre, t.d. korleis bestemte språk og bestemte språkformer kan koplast til /peike mot bestemte sosiale grupper. Dei språkvala vi gjer, peikar mot (indekserer) og konnoterer noko utanomspråkleg, t.d. ungdom versus eldre, middelklasse versus arbeidarklasse, kvinne versus menn, osb. Kort sagt: Språkbruk er sterkt ideologisk forankra. Eg vil prøve å finne døme som viser korleis språk indekserer kjønn.

Tove Bull er professor i nordisk språkvitenskap ved Institutt for språk og kultur, UiT Norges arktiske universitet.

Vi trenger påmelding av hensyn til matbestilling.

Kvikklunsj

Når: 03.03.17 kl 12.15–13.15