SPE UiT Harstad/Narvik Student Chapter inviterer til studentkonferanse!

Tar du en teknisk utdanning og er interessert i petroleums- eller leverandørindustrien? Er du interessert i satsningen på energi fremover?

Harstad/Narvik SPE Student Chapter arrangerer studentkonferanse på UiT Norges arktiske universitet Campus Narvik. Alle er velkommen, og det er gratis å delta! Flere spennende bedrifter skal komme og holde foredrag og noen av disse er: Statoil ASA v/Marie Birkeland, NSK Ship Design v/Thomas Myhre, Multiconsult v/Thomas Hareide og Smolten AS v/tidligere student i prosessteknologi Eivind Skoglund Hansen.

Konferansen er gratis for alle deltagere og etter foredragene vil det bli servering i kantina. Gå ikke glipp av denne muligheten til å høre om fremtidsutsiktene i nord, og mingling med foredragsholderne!

Påmelding foregår ved å klikke på lenken under "informasjon"  på høyre side. Frist for påmelding er 08.11.2016.

NB! Hvis du er eller registrerer deg som medlem i SPE før konferansen, er du med i trekningen av 5 gavekort på 300kr hos Akademika på Campus Narvik. Husk å ta med medlemsnummer.

For fortløpende oppdateringer om arrangementet, se "SPE Studentkonferanse UiT Narvik" på Facebook.

Foredragene vil bli holdt på Norsk.

The conference will be in Norwegian.

Når: 09.11.16 kl 18.00–20.00
Hvor: Auditorium 2