Verdensdagen for psykisk helse markeres på UiT!

For å markere Verdensdagen for psykisk helse har vi invitert Andreras Gravdal til Campus Breivika for å holde foredraget "2.plass holder, takk" - et foredrag om å innse at man er god nok selv om man ikke alltid er best. Foredraget finner sted i auditorium B.1005 (rett ved inngangen til HSL)
Det blir servert mat og drikke etter foredraget. Så dette blir en glimrende mulighet til å få en avslappende lunsj, der man til og med kan få hjelp med å mestre en stressende studenthverdag.
Studentparlamentet, Studentrådgivningen, og Studentombudet vil ha stand både før og etter foredraget, slik at man kan slå av en prat med de som står i spissen for ivaretakelsen av studentenes mentale helse.
Fra klokken 18:00 og utover arrangerer Studentparlamentet spillkveld i Driv's hovedkafe. Det blir lagt opp til noen runder med underholdende brettspill + muligheten til å drikke litt øl eller kjøpe en matbit.
Når: 10.10.16 kl 12.15–13.15
Hvor: B.1005 ved HSL inngangen