Dr. Yvonne Steinert fra McGill kommer til Helsefak!

Helsefaglig pedagogisk seminar. Tema: Faculty development in the health professions: From workshops to communities of practice

Hva er egentlig faculty development? Hvordan kan faculty development bidra til kvalitet i undervisning, karriereutvikling, vekst og livslang læring? Ved Helsefak er vi priviligerte som får besøk av Dr.Yvonne Steinert. Steinert er klinisk Psykolog og professor i allmennmedisin. Hun er for tiden leder ved Centre for Medical Education, Faculty of Medicine, McGill University, Montreal Canada. Steinert er kjent for sitt omfattende arbeid for innovasjon i læring og undervisning innen medisin og helsefag. Hun har nylig mottatt pris for nasjonalt lederskap av medisinerutdanning i Canada. Steinert er anerkjent internasjonalt for sin forskning og engasjement innen faculty development- og nå kommer hun til oss i Tromsø!

Nå har du muligheten - Det helsefaglige pedagogiske seminaret får besøk av Dr.Steinert og inviterer studenter, helsepersonell og alle ansatte ved Helsefak til en spennende liten time. Så langt det er plass tar vi åpent imot kollegaer og studenter ved andre fakultet ved UiT Norges arktiske universitet som har interesse av å delta.

Foredraget vil streames. Ansatte og studenter ved alle våre campuser får mulighet til å delta, i tillegg vil vi dele foredraget nasjonalt for universiteter/høgskoler og helsetjenesten.

Klikk her for streaming

Velkommen til et spennende foredrag om faculty development!

Dr. Yvonne Steinert - McGill University

Vennlig hilsen