Webinar om Nord-Amerika-programmet

Webinar om Nord-Amerika-programmet onsdag 27. april klokken 18.00

I samarbeid med IIE arrangerer SIU  et webinar om midlene som er tilgjengelige for samarbeid med Nord-Amerika i 2016. Det er primært rettet mot tilhørere i USA (derav tidspunktet), men det kan også være aktuelt for norske søkere og deres partnere som er interesserte i informasjon om programmene. Jeg håper derfor dere vil dele dette på institusjonen, og eventuelt med aktuelle partnerinstitusjoner i USA og Canada:

Please register for New Funding Opportunities for Partnerships with Universities in Norway on Apr 27, 2016 12:00 PM EDT at:

Join the webinar to learn more about the funding opportunities recently made available by SIU in Norway. Funding is available for higher education collaboration within institutional partnerships for both long-term and short-term projects. This is a great opportunity to learn more about how you can engage with your Norwegian partners and reach for the next level in your collaboration. To see the calls for applications, please visit www.siu.no/eng.

After registering, you will receive a confirmation email containing information about joining the webinar.

Når: 27.04.16 kl 00.00–00.00
Hvor: webinar