Invitasjon til infomøte om romforskning på UiT / Invitation to informational meeting about Space science at UiT

Informasjonsmøte om romforskning på UiT/Invitation to informational meeting about Space science at UiT:

Dette er et orienteringsmøte for studenter og alle som er interessert i forskningen til romfysikkgruppa på UiT. Gruppa presenterer sin forsking og prosjekter som pågår nå på UiT. Det vil bli gitt en liten innføring i hva romfysikk er og hvorfor det er viktig. Deretter blir pågående forskingsprosjekt og forskjellige retninger innfor romfysikk  presentert med spesiell vekt på muligheten for framtidige masteroppgaver. En av våre studenter vil til slutt fortelle litt om sine opplevelser før vi skal spise oss gode og mette på gratis PIZZA ilag.

IN ENGLISH:

This is a meeting for students and all interested in the ongoing research and space science at UiT.  Our group leader will hold an intro explaining what space science is and why it is so important. After that the group will present their projects with special emphasis on the possibilities for master projects. And before we eat ourselves full on free PIZZA, one of our students will share some of her experiences from working with SPACE.

Velkommen/Welcome!

Når: 20.04.16 kl 14.00–16.00