Mats Svendsen m/band – spesialforestilling for studenter og ansatte ved UiT

Mats Svendsen har en brennende lidenskap for musikk, men også for å formidle sin historie som hjertepasient. I denne konserten vil publikum få ta del i Mats musikalske univers, samtidig som han byr på seg selv ved å dele sine erfaringer som alvorlig hjertesyk.

Alvorlige hjerteproblemer var det som måtte til for at Mats Svendsen åpnet øynene for hva som er viktig her i livet. Etter et brutalt møte med hvor skjørt livet er, gikk Mats fra å vente på de rette øyeblikkene, til å lage de rette øyeblikkene. På tross av utfordringene helsa byr på, har han dedikert de gode periodene til én ting: Å vise verden at unge også kan få hjerteproblemer. Likevel betyr ikke det at livet stopper opp.

Få en forsmak: Mats Svendsen – Living the dream

Torsdag 12.november kl. 12.00 – 12.45 inviterer Mats til en spesialkonsert for ansatte og studenter ved UiT Norges arktiske universitet. Det skjer på Musikkonservatoriet (NB: gratis transport t/r, se info under) og er et samarbeid mellom Landsforeningen for hjerte- og lungesyke og Universitetet i Tromsø – Norges arktiske universitet (Det kunstfaglige og Det helsevitenskapelige fakultet).

Foto: Marius Fiskum

Vil du være publikum?
Konserten er gratis, men du må huske å melde deg på via menyen til høyre.

(Studenter og ansatte som ikke trenger buss - trenger ikke å melde seg på - hvis du for eksempel holder til ved Musikkonservatoriet eller Tromsø museum - Universitetsmuseet).

Gratis buss til og fra Musikkonservatoriet
Vi setter opp buss fra Farmasibygget til Musikkonservatoriet:
Avgang kl. 11.30 fra Farmasibygget vest (bussen går fra veien mellom Farmasibygget og Norges fiskerihøgskole), retur fra Musikkonservatoriet kl. 13.00.

Velkommen!

Når: 12.11.15 kl 11.30–13.00
Hvor: Musikkonservatoriet/Krognessveien 33 (NB: gratis transport t/r fra Farmasibygget)
Sted: Tromsø